REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. ZASADY OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowego BlondHairCare.pl (https://www.blondhaircare.pl/) oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisie produktów cyfrowych („Sklep”).
1.2. Administratorem Sklepu jest Natalia Kowalska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Blondhaircare Natalia Kowalska, Radolinek 28, 64-700 Czarnków; NIP: 7632051389, REGON: 302778622 („Administrator”).
1.3. Administrator jest także Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
1.4. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Administratora oraz Klientów Sklepu.
1.5. Regulamin kierowany jest zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
1.6. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Klient jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a rozpoczęcie korzystania ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją wszystkich jego postanowień. Regulamin jest integralną częścią Umowy Sprzedaży zawieranej z Klientem.
1.7. Adres mailowy do kontaktu ze Sklepem: kontakt@blondhaircare.com
1.8. Numer konta bankowego dla przelewów tradycyjnych: 80 1950 0001 2006 0057 4517 0001 (Pekao SA).

2. DEFINICJE
2.1. W niniejszym Regulaminie, następujące pojęcia mają znaczenie nadane im poniżej:
2.2. Sklep – prowadzony przez Administratora serwis sprzedaży on-line, dostępny dla Klientów, w ramach którego Klient ma możliwość nabywania Towarów. Sklep
internetowy dostępny jest na stronie: https://www.blondhaircare.pl.
2.3. Formularz zakupu – skrypt będący częścią Sklepu służący do złożenia zamówienia przez Klienta, umożliwia dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie
warunków Umowy sprzedaży,
2.4. Towar – produkt oferowany Klientowi przez Administratora za pośrednictwem Sklepu,
2.5. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła lat trzynaście z zastrzeżeniem, iż osoba, która nie ukończyła lat 18 może złożyć zamówienie w Sklepie za zgodą przedstawicieli ustawowych lub osoba prawna bądź inny podmiot prawny zdolny do zawierania umów, który zawarł lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży z Administratorem,
2.6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej – zakupu – niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.7. Płatności drogą elektroniczną — wybrany przez Klienta sposób płatności, w tym karta płatnicza lub przelew (szybki i tradycyjny) w ramach bankowości internetowej, umożliwiający Klientowi dokonywanie zapłaty drogą elektroniczną na rzecz Administratora.
2.8. Operator Systemu Płatności — wybrany przez Administratora podmiot świadczący usługi związane z dostarczeniem, utrzymaniem i obsługą płatności kartą kredytową,
płatniczą lub przelewem w ramach bankowości internetowej.
2.9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Administratorem za pośrednictwem Sklepu,
2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zakupu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru z Administratorem.

3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3.1. Materiały zamieszczone w Serwisie, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. layout), znaki towarowe, zdjęcia oraz inne informacje, dostępne na stronach internetowych stanowią przedmiot praw wyłącznych Administrator. Wskazane elementy stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej. Nie jest dozwolone korzystanie z tych zasobów w sposób inny niż przewidziano w niniejszym Regulaminie.
3.2. Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej osób trzecich. Zakazane jest dostarczenie treści do Sklepu o charakterze bezprawnym.
3.3. Administrator nie odpowiada wobec Klientów za przerwy w dostępie do Sklepu spowodowane awariami łącz telekomunikacyjnych.

4. ZAMÓWIENIA
4.1. Wymagania techniczne niezbędne do złożenia zamówienia w Sklepie są następujące:
4.1.1. połączenie z siecią Internet;
4.1.2. przeglądarka internetowa;
4.1.3. posiadanie i podanie adresu e-mail.
4.2. Klient, składając zamówienie w Sklepie, jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.
4.3. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
4.4. W celu złożenia Zamówienia, Klient zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
4.4.1. Wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku Dodaj do koszyka,
4.4.2. Przejść do widoku koszyka,
4.4.3. Wypełnić Formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia,
4.4.4. Zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Klient akceptuje Regulamin tylko wtedy, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
4.4.5. Kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
4.5. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” Klient zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną Operatora Systemu Płatności celem opłacenia zamówienia. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się zawartą między Klientem a Administratorem.
4.6. W Formularzu zakupu Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Administrator zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnioną wątpliwość Administratora co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Administratora. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Administratorowi na podjęcie kontaktu z Klientem, Administrator udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.

5. PŁATNOŚCI
5.1. Klient dokonuje zapłaty za Towar za pośrednictwem Operatora Systemu Płatności.

 

5.2. Płatności za pośrednictwem Operatora Systemu Płatności mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który
następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz.
5.3. Administrator udostępnia formularz transakcji dostarczany przez Operatora Systemu Płatności. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do Operatora Systemu Płatności, Administrator nie ma do nich dostępu.
5.4. W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Operatora Systemu Płatności zgodnie z zasadami określonymi przez tego Operatora Systemu Płatności. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez System Płatności, płatność może nie zostać zrealizowana.
5.5. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulacjami Operatora Systemu Płatności oraz przepisami prawa, a Administrator nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
5.6. Administrator zastrzega sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Klienta, w szczególności w przypadku powzięcia wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności. Z powyższych względów realizacji płatności może odmówić Administrator. Operator Systemu Płatności, jak również jego partnerzy prowadzą kwalifikację wiarygodności finansowej osób zamierzających dokonać płatności przy użyciu karty płatniczej i mogą w związku z tym zróżnicować zasady obsługi płatności lub uzależniać niektóre warunki świadczenia usług w zależności od zakwalifikowania Klienta do danej grupy ryzyka.
5.7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Usługodawcy lub Operatora Systemu Płatności.
5.8. Dokonanie płatności stanowi usługę płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, która polega na przyjmowaniu przez właściwy bank lub Operatora Systemu Płatności. Powyższe podmioty udostępniają Klientowi instrument płatniczy umożliwiający mu dokonywanie wypłaty środków znajdujących się na danym rachunku płatniczym na rachunek bankowy Administratora. Administrator nie świadczy na rzecz Klienta żadnych usług płatniczych.

6. ZASADY DOSTARCZANIA TOWARÓW
6.1. Realizacja Zakupu Towaru odbywa się niezwłocznie po otrzymaniu przez Administratora od Operatora Systemu Płatności potwierdzenia uiszczenia przez Klienta
płatności za Towar.
6.2. Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności za Towar Administrator prześle do Klienta wiadomość e-mail na adres podany przez Klienta, która zawierać będzie link dostępu do Towaru wraz z informacjami odnośnie sposobu pobrania zamówionego Towaru.
6.3. W celu pobrania Towaru Klient powinien kliknąć na znajdującą się przy Towarze ikonkę symbolizującą wybrany przez Klienta format w jakim chce pobrać Towar (np. EPUB, MOBI lub PDF w przypadku eBooków).

7. ZASADY KORZYSTANIA Z ZAKUPIONYCH TOWARÓW
7.1. Wszelkie Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
7.2. Klient może korzystać z zakupionych Towarów na własny użytek i zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli odtwarzać pobrane Towary w urządzeniach elektronicznych, wprowadzać do pamięci komputera lub innych urządzeń w celu zapoznania się z ich treścią bez możliwości zmieniania struktury elektronicznej lub innego modyfikowania pliku i dalszego udostępniania.
7.3. Klient nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Towaru (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Towaru lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń). Niedozwolone jest również dystrybuowanie Towaru, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne.
7.4. Udostępnianie w Internecie zakupionych Towarów bez zgody Administratora jest zabronione. Dotyczy to w szczególności stron internetowych prywatnych i komercyjnych, forów internetowych, społeczności internetowych itp. W przypadku wykrycia wyżej wymienionych sytuacji Administrator może kierować względem zidentyfikowanego nabywcy roszczenia z tytułu łamania praw do danej kopii Towaru.
7.5. Klient zobowiązany jest dbać o to, aby żadne nieupoważnione osoby nie korzystały z Towaru w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Administrator może kierować roszczenia z tego tytułu względem znanego mu Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii Towaru. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów.

8. REKLAMACJE ORAZ PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1. Klient może złożyć reklamację dotyczącą Treści Cyfrowej w przypadku, gdy:
8.1.1. treść jest uszkodzona,
8.1.2. mimo dwukrotnego kontaktu poprzez e-mail kontakt@blondhaircare.com produkt nie
zostanie dostarczony z przyczyn zależnych od Administratora.
8.2. Klient może zgłosić reklamację do Sklepu na adres: kontakt@blondhaircare.com.
8.3. Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia oraz imię, nazwisko i adres e-mail Klienta jakimi posłużył się do złożenia Zamówienia, a także określenie Towaru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją.
8.4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych.
8.5. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
8.6. Ze względu na charakter sprzedawanych produktów (świadczenia, które z uwagi na ich charakter nie może zostać zwrócone), Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy lub rezygnacji z zamówienia po dokonaniu płatności za produkt.
8.7. Klient przed zakupem książki w wersji elektronicznej, powinien upewnić się, czy urządzenie, na którym zamierza ją odtwarzać, obsługuje format w jakim jest ona zapisana.
8.8. W przypadku wyrażenia przez Klienta będącego konsumentem, w toku zamawiania Towaru, zgody na rozpoczęcie wykonywania umowy i dostarczania treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpieniu od umowy oraz przed upływem 14 dniowego okresu uprawniającego Klienta do odstąpienia od umowy, Klientowi, stosownie do regulacji art. 38 pkt. 13) ustawy dnia 24 czerwca 2014 roku o ochronie praw konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.

9. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
9.1. Administrator nie ponosi wobec Klienta odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez Klientów związku z korzystaniem ze Sklepu, stosowaniem się do informacji prezentowanych w Sklepie lub zawartych w Towarze w jakichkolwiek okolicznościach, jak również za skutki podjętych na tej podstawie decyzji. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów.
9.2. Administrator nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Klienta w formie bezbłędnej, kompletnej i pełnej. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów.
9.3. Administrator– o ile wadliwe działanie jest spowodowane okolicznościami niezależnymi od Administratora, którym nie sposób było zapobiec mimo dochowania należytej staranności – nie odpowiada on za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej.
9.4. Administrator zastrzega sobie – po uprzednim uprzedzeniu Klienta będącego konsumentem – prawo do czasowego ograniczenia dostępu do Serwisu (całościowego lub częściowego), w celu jego ulepszenia, konserwacji lub jeśli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne, niezależne od Administratora.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Regulamin podlega prawu Rzeczpospolitej Polskiej.

10.2. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Towarów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
10.3. Administrator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
10.4. Wszelkie zmiany zamówień na Towary i Regulaminu wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10.5. W przypadku, gdy jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne, nieskuteczne lub niewykonalne, nie wpływa to w jakikolwiek sposób na ważność, skuteczność i wykonalność pozostałych postanowień Regulaminu.
10.6. Administrator zastrzega sobie prawo do przekazania lub zlecenia wszystkich lub części swoich praw i obowiązków wynikłych z niniejszego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zawarta jest z Konsumentem, przeniesienie to wymaga jego zgody. W przypadku skorzystania z tego prawa Klient zostanie o wyżej wskazanym fakcie poinformowany zawiadomieniem. Klient będący Konsumentem ma prawo do rozwiązania umowy w terminie 14 dni od dnia uzyskania informacji o zmianie ze skutkiem określonym powyżej.