FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy otrzymam dowód zakupu?

Dowód sprzedaży dołączony zostaje do przesyłki. Na życzenie, zaraz po zaksięgowaniu płatności na koncie, prześlemy elektroniczny rachunek na wskazany adres e-mail.


2. Jak mogę dokonać zapłaty za zakup?

Aby dokonać płatności za zakupy w Sklepie, należy dokonać przelewu bezpośrednio na rachunek bankowy PKO BP:

23 1020 3844 0000 1002 0147 2570

Blondhaircare.pl

Radolinek 28

64-700 Czarnków

 

3. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

Tak. Wszelkie szczegóły związane z tymi procedurami znajdują się w Regulaminie.


4. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie zostaje anulowane, gdy:

a) w ciągu 5 dni nie zostaje zaksięgowana wpłata za zakup,

b) Klient podał niepełne bądź nieprawdziwe dane, które uniemożliwiają realizację zamówienia.


5. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Niestety nie.


6. Jak mam dobrać odpowiedni rozmiar koszulki?

Na stronie z odpowiednim produktem znajduje się tabela z wymiarami każdego rozmiaru.


7. Jakie są koszty wysyłki?

a) Paczki wysyłane są listem poleconym priorytetowym.

b) Koszty wysyłki wynoszą 7 zł.

c) Towar wysyłany jest w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności na koncie.


8. Czy można osobiście odebrać zakupiony towar?

Niestety nie.

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów